Profit, nu cota de piata
Marca: Editura ALL
29.90 Lei
Reducere: 10%2691 Lei
Pret cu TVA inclus
Produs momentan indisponibil
Cod produs: 18565
Descriere
Profit, nu cota de piata de Hermann Simon, Frank F. Bilstein
Cum sa va impulsionati profiturile in deplina siguranta?
Goana dupa cota de piata nu va va fi de ajutor
"Intre cota de piata si profitabilitate trebuie sa existe un echilibru, insa profitabilitatea a fost deseori neglijata. Iata motivul pentru care aceasta carte ofera o rectificare utila." Peter Drucker
"Nu volumul si cota de piata ar trebui sa fie prioritatile; cresterea insotita de profit este adevarata provocare." DieterZetsche, CEO DaimlerChrysler
Cartea Profit, nu cota de piata aduce argumente impotriva strategiei care vizeaza cota de piata si nu reusesc sa obtina un profit adecvat, pledand in favoarea unei strategii care vizeaza prioritar profitul. Cresterea cotei de piata este considerata adeseori un "remediu universal", insa aceasta este mai curand o prejudecata.
Un contraargument convingator pentru a tine in frau dogma cotei de piata, aceasta carte provocatoare contureaza noi modalitati de a gandi, dar si instrumentele de care managerii de pe pietele competitive vor avea nevoie pentru a obtine o performanta de varf in ceea ce priveste profiturile.
Cum sa va impulsionati profiturile in deplina siguranta?
Goana dupa cota de piata nu va va fi de ajutor
"Intre cota de piata si profitabilitate trebuie sa existe un echilibru, insa profitabilitatea a fost deseori neglijata. Iata motivul pentru care aceasta carte ofera o rectificare utila." Peter Drucker
"Nu volumul si cota de piata ar trebui sa fie prioritatile; cresterea insotita de profit este adevarata provocare." DieterZetsche, CEO DaimlerChrysler
Cartea Profit, nu cota de piata aduce argumente impotriva strategiei care vizeaza cota de piata si nu reusesc sa obtina un profit adecvat, pledand in favoarea unei strategii care vizeaza prioritar profitul. Cresterea cotei de piata este considerata adeseori un "remediu universal", insa aceasta este mai curand o prejudecata.
Un contraargument convingator pentru a tine in frau dogma cotei de piata, aceasta carte provocatoare contureaza noi modalitati de a gandi, dar si instrumentele de care managerii de pe pietele competitive vor avea nevoie pentru a obtine o performanta de varf in ceea ce priveste profiturile.
Caracteristici
NR PAGINI | 184 |
AN APARITIE | 2011 |
AUTOR | Frank F. Bilstein, Hermann Simon |
EDITURA | Editura ALL |
LATIME (CM) | 13 |
INALTIME (CM) | 20 |
COD BARE | 9789735718350 |
Opinii
Pareri Profit, nu cota de piata
Fii primul care sparge gheata!
Spune-ne parerea ta despre acest produs si porneste discutia.
Detii sau ai utilizat produsul?
Clientii Librarul.ro nu au adaugat inca opinii pentru acest produs. Fii primul care adauga o parere, folosind formularul de mai jos.
Alerta de pret
Produse similare
-10%
25 de miscari inspirate + 5 bonusuri pe care trebuie sa le faci ca sa ai succes in vanzari
AUTOR: Stephan Schiffman
2200 Lei
(-10%)
1980 Lei
-10%
25 de miscari neinspirate + 5 bonusuri pe care trebuie sa le eviti ca sa ai succes in vanzari
AUTOR: Stephan Schiffman
2200 Lei
(-10%)
1980 Lei
-10%
Program intensiv de instruire in vanzari pentru realizare profesionala si personala
AUTOR: Harvey Mackay
4900 Lei
(-10%)
4410 Lei
-10%
De la idee la bani in arta si muzica
AUTOR: Randey W. Faulkner , Napoleon Hill Foundation
5500 Lei
(-10%)
4950 Lei
-10%
Cum sa construiesti un departament de vanzari
AUTOR: Lorand Soares Szasz, Alina Andriuta
7500 Lei
(-10%)
6750 Lei