Intrebarea suprema
Pentru oricine isi doreste profituri substantiale
Marca: Editura BusinessTech International
33.00 Lei
Reducere: 10%2970 Lei
Pret cu TVA inclus
in stoc
Cod produs: 25170
Descriere
Intrebarea suprema Pentru oricine isi doreste profituri substantiale de Fred Reichheld
ntrebarea suprema descrie modul in care poti obtine o crestere financiara autentica prin dezvoltarea unei retele de clienti care sa-ti fie devotati si sa impartaseasca tuturor prietenilor si cunoscutilor parerea excelenta pe care o au despre serviciile sau produsele tale. Regula de aur dupa care se ghideaza cei care ghideaza cei care folosesc informatiile din aceasta carte este: Trateaza-i pe ceilalti asa cum ti-ai dori tu sa fii tratat. Sau: Ce tie nu-ti place altuia nu-i face!
Companiile care au folosit in premiera noul sistem de loializare a clientilor au ajuns la un nivel cu mult superior competitorilor de pe piata. Nu este vorba numai de giganti, ci si de afaceri mici, de familie, scoli, spitale, fundatii caritabile si liber-profesionisti, chiar de agentii guvernamentale sau organizatii nonguvernamentale. Toate pot profita la fel de mult si pot implementa noul sistem, caci au acelasi deziderat : multumirea celor pe care-i servesc.
Fred Reichheld, este director emerit si partener al Bain&Company. Activitatea lui de consultanta si cercetare s-a concentrat pe ideea de a ajuta companiile care aspira la rezultate net superioare sa se perfectioneze in domeniul cresterii satisfactiei clientilor, angajatilor si partenerilor de afaceri pentru ca doar asa acestia pot fi loializati.
ntrebarea suprema descrie modul in care poti obtine o crestere financiara autentica prin dezvoltarea unei retele de clienti care sa-ti fie devotati si sa impartaseasca tuturor prietenilor si cunoscutilor parerea excelenta pe care o au despre serviciile sau produsele tale. Regula de aur dupa care se ghideaza cei care ghideaza cei care folosesc informatiile din aceasta carte este: Trateaza-i pe ceilalti asa cum ti-ai dori tu sa fii tratat. Sau: Ce tie nu-ti place altuia nu-i face!
Companiile care au folosit in premiera noul sistem de loializare a clientilor au ajuns la un nivel cu mult superior competitorilor de pe piata. Nu este vorba numai de giganti, ci si de afaceri mici, de familie, scoli, spitale, fundatii caritabile si liber-profesionisti, chiar de agentii guvernamentale sau organizatii nonguvernamentale. Toate pot profita la fel de mult si pot implementa noul sistem, caci au acelasi deziderat : multumirea celor pe care-i servesc.
Fred Reichheld, este director emerit si partener al Bain&Company. Activitatea lui de consultanta si cercetare s-a concentrat pe ideea de a ajuta companiile care aspira la rezultate net superioare sa se perfectioneze in domeniul cresterii satisfactiei clientilor, angajatilor si partenerilor de afaceri pentru ca doar asa acestia pot fi loializati.
Caracteristici
AUTOR | Fred Reichheld |
EDITURA | Editura BusinessTech International |
NR PAGINI | 253 |
AN APARITIE | 2011 |
LATIME (CM) | 13 |
INALTIME (CM) | 20 |
COD BARE | 9789738495609 |
Opinii
Pareri Intrebarea suprema
Fii primul care sparge gheata!
Spune-ne parerea ta despre acest produs si porneste discutia.
Detii sau ai utilizat produsul?
Clientii Librarul.ro nu au adaugat inca opinii pentru acest produs. Fii primul care adauga o parere, folosind formularul de mai jos.
Alerta de pret
Produse similare
-10%
Copil bogat, copil istet. Startul financiar in viata - Editia a III-a revizuita
AUTOR: Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter
5000 Lei
(-10%)
4500 Lei
-10%
Profetiile tatalui bogat. De ce inca ameninta cea mai mare prabuSire bursiera... Si cum sa te pregateSti pentru a profita de ea!
AUTOR: Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter
5000 Lei
(-10%)
4500 Lei
-10%
Bluff: cacealmaua bancilor centrale si criza economica
AUTOR: Anjum Hoda
3500 Lei
(-10%)
3150 Lei